Współpracuj z GMC!

Girls Money Club to największa w Polsce i zarazem bardzo zaangażowana społeczność kobiet, zainteresowanych tematyką efektywnego zarabiania, oszczędzania i inwestowania pieniędzy.

Chcesz podjąć z nami współpracę? Zobacz, w jakich obszarach działamy oraz w jaki sposób możemy razem pracować.

Edukacja finansowa dla kobiet | Girls Money Club

Czym jest współpraca z GMC?

Jeśli chcesz, aby Twoja marka trafiła do zaangażowanej społeczności poprzez różne kanały komunikacji — jesteś w bardzo dobrym miejscu. W Girls Money Club wierzymy, że poza wiarą w misję, należy ją aktywnie realizować. Naszą markę budujemy na zaufaniu, dlatego jeśli zależy Ci na zwiększeniu swojej widoczności w sieci i zbudowaniu relacji z odbiorcami, z pewnością się zrozumiemy. Sprawdź, jak możemy razem pracować!

Z

Pakiet treści

Zależy Ci na dotarciu do szerokiego grona odbiorców, korzystających z różnych platform społecznościowych? Chcesz kompleksowo promować markę na przestrzeni różnych kanałów? Pakiet treści sprawdzi się doskonale. Możesz go dowolnie konfigurować lub zdać się na naszą propozycję.

Z

Jedno medium

Chcesz podjąć współpracę tylko w obrębie pojedynczego medium, np. bloga, Instagrama, podcastu, grupy na FB czy newslettera? Jest to jak najbardziej możliwe. Prześlij do nas swoją propozycję lub napisz, na czym Ci zależy. Doradzimy, który kanał sprawdzi się najlepiej w przypadku Twojej marki.

Z

Merytoryka

Wybierz współpracę merytoryczną, jeśli potrzebujesz doradztwa na temat projektu finansowego lub chcesz skonsultować swój pomysł na biznes. Może tworzysz projekt, do którego chcesz dodać treści związane z finansami, inwestycjami i zarabianiem? Chętnie wesprzemy Cię w tym zakresie.

Z

Patronat siedziby

Bycie patronem naszej siedziby, może nieść dla Twojej marki mnóstwo korzyści. Przede wszystkim umożliwia dotarcie do najbardziej zaangażowanych odbiorców oraz ekspozycję marki. Logo pokazane jest w strategicznym miejscu siedziby oraz w projektach, w których wymieniamy naszych partnerów.

Z

Warsztaty w siedzibie

W siedzibie GMC możesz zorganizować własne warsztaty! Umożliwiamy zarówno udostępnienie przestrzeni, jak i promowanie Twojego wydarzenia na naszych platformach. Z chęcią weźmiemy udział w szkoleniach partnerskich lub poprowadzimy prelekcję dla grona odbiorców Twojej marki.

u

Masz inny pomysł?

Nie zastanawiaj się już dłużej i koniecznie napisz do nas e-mail ze swoją propozycją.

Jesteśmy otwarte na różne formy współpracy. Czekamy na Twoją wiadomość!

Edukacja finansowa dla kobiet | Girls Money Club
Edukacja finansowa dla kobiet | Girls Money Club

Korzyści ze współpracy:

Z

Różne formy edukacji

GMC dociera do swojej grupy docelowej różnymi kanałami. Komunikacja odbywa się wielotorowo, poprzez: blog, podcast, webinary, różne media społecznościowe oraz spotkania na żywo. Mówiąc w skrócie: jesteśmy tam, gdzie Twoi odbiorcy.

Z

Atrakcyjna grupa docelowa

Naszą grupą docelową są w większości kobiety w wieku 25-40 lat, które chętnie edukują się w kwestii finansów oraz zarządzają budżetem, zarówno tym domowym, jak i firmowym, a także chcą mądrze lokować swoje oszczędności.

Z

Zaangażowana społeczność

Społeczność GMC jest wyjątkowo zaangażowana na tle innych społeczności online. Świadczą o tym m.in. wysoka otwieralność newslettera, aktywność w mediach społecznościowych oraz liczne uczestnictwo w webinarach, wyzwaniach oraz spotkaniach na żywo.

Medium: BLOG

Nasz blog powstał pod koniec marca 2021 r. Od tamtej pory nieustannie przybywają na niego zarówno nowi, zaangażowani odbiory. Nie brakuje również powracających użytkowników. Choć mogłoby się wydawać, że blogi tracą na popularności, w przypadku tematyki finansowej jest to wciąż bardzo silne medium, pozwalające znaleźć odbiorcy informacje na wybrany temat. Nasz blog jest na to świetnym przykładem.

Z

Treści na blogu są długożyjące. Oznacza to, że użytkownicy mogą na nie trafić z poziomu wyszukiwarki nawet kilka lat po publikacji. Jeśli zależy Ci na długotrwałej ekspozycji marki, współpraca w obrębie tego medium będzie świetnym wyborem.

Z

Wpisy na blogu pozwalają na budowanie wiarygodności w większym stopniu, niż jakiekolwiek inne medium. Długie formy tekstowe wzbudzają zaufanie i umacniają pozycję marki na rynku.

Medium: INSTAGRAM

Instagram jest jedną z najpopularniejszych aplikacji w grupie mediów społecznościowych, a zdecydowana większość zaangażowanych użytkowników mieści się w przedziale wiekowym 20-40 lat. Tworząc treści na Instagramie trafiamy do grupy docelowej, która jest pracująca, ale jednocześnie ma duże chęci do rozwoju lub zmiany.

Działamy na dwóch kontach:

Z

Konto dorota.sierakowska jest osobistym kontem jednej z nielicznych finansistek i analityczek na rynku kapitałowym w Polsce. Działania na profilu skierowane są na edukację. Dorota stawia na tworzenie bliskich relacji z odbiorcami, pokazując takie produkty i usługi, w które naprawdę wierzy.

Z

Instagram girls.money.club jest kontem naszego projektu, na którym dzielimy się wiedzą, ciekawostkami, kulisami pracy. Relacjonujemy także wydarzenia, które Girls Money Club organizuje, lub w których bierzemy udział.

Medium: FACEBOOK

Historia Girls Money Club rozpoczęła się od założenia grupy na Facebooku Girls Money Club [praca zdalna | inwestowanie od podstaw], która prężnie działa od stycznia 2021 r. Każdego dnia przybywają na nią nowe członkinie, aby dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniami, ale również pytaniami z zakresu tematyki finansowej. Grupy na Facebooku budują zaufanie pomiędzy odbiorcami i pozwala na bliższy kontakt z marką.

Z
Grupa na Facebooku umożliwia publikowanie treści różnego rodzaju: od transmisji na żywo, przez wpisy, filmy, po załączanie ankiet czy plików. Dzięki temu można wybrać taką formę, która jest najbardziej spójna z marką i założeniami współpracy.
Z

Grupa jest regularnie moderowana. Dbamy o to, aby wpisy, które się na niej pojawiają były jakościowe. Dbamy o ład i porządek, dzięki czemu użytkowniczki chętnie na nią wracają.

Medium: NEWSLETTER

Newsletter Girls Money Club od lat cieszy się dużą popularnością. Zależy nam na tym, aby w wiadomościach przekazywane były wartościowe treści. Nasze maile nastawione są na edukację, a części sprzedażowe naturalnie się w nie wpasowują. Regularnie otrzymujemy pozytywny feedback na temat wysyłanego mailingu, nie brakuje również opinii  mówiących, że jest to jedyny newsletter regularnie otwierany przez czytelniczki.

Z

W newsletterze dzielimy się nowinkami ze świata finansów. Znajdzie się w nim miejsce na szczere polecenia zarówno dużych wydarzeń, jak i pojedynczych produktów czy usług.

Z

Nasz newsletter to coś więcej niż sam tekst. Wiadomość może zostać urozmaicona bannerem, dodatkową grafiką, animacją czy ankietą.

Medium: PODCAST

Podcast Girls Money Club liczy ponad 100 odcinków, związanych z tematyką finansów, zarabiania, inwestowania, ale także stylu życia. Interesujący przekrój poruszanych zagadnień, a także długość odcinków przekraczająca 30 min, pozwala dotrzeć do odbiorców o różnych zainteresowaniach i zbudować z nimi relację.

Z

Odcinki pojawiają się regularnie, w tygodniowych odstępach, na wielu platformach podcastowych (w tym Spotify oraz Apple Podcasts) oraz na YouTube. Dzięki temu docierają one do szerokiego grona odbiorców, w zależności od preferencji.

Z

Współpraca w obrębie podcastu może oznaczać wspólne nagranie odcinka lub wzmiankę na temat marki w materiale nagranym przez Dorotę Sierakowską. Wszystko zależy od preferencji i potrzeb Twojej marki.

Zapraszamy do kontaktu!

Jeśli chcesz nawiązać z nami współpracę, masz pytania lub interesuje Cię przedstawienie własnego pomysłu, napisz do nas wiadomość. Na wszelkie propozycje odpowiadamy do pięciu dni roboczych. Czekamy na Twój e-mail!

Dotychczasowe współprace: